roku.           
O Firmie Warsztat wtryski Sklep
Sprawdzenie wtryskiwacza

Wtryskiwacze Diesla: Common Rail Bosch elektromagnetyczne (nr kat. 0 445 110 XXX oraz 0 445 120 XXX), Common Rail Delphi, 2 - sprężynowe, 1 - sprężynowe i stopniowe PLD dostarczone do sprawdzenia zostają zdemontowane na części i podzespoły w celu podjęcia wstępnej optycznej oceny zużycia części przy użyciu mikroskopu.
Umożliwia to dokładniejszą weryfikację wtryskiwacza. Optyczna ocena zużycia części wraz z testem komputerowym dają gwarancję poprawnej weryfikacji.
W przypadku, gdy po weryfikacji optycznej stwierdzi się brak możliwości naprawy wtryskiwacza, usługa weryfikacji jest bezpłatna.
Do drugiego etapu weryfikacji i naprawy (regeneracji) wtryskiwacza należą:
- czyszczenie wszystkich elementów wtryskiwacza metodą ultradźwiękową
- wymiana uszczelnień wewnętrznych na nowe, oryginalne części (wtryskiwacze Common Rail)
- regulacja ciśnień otwarcia (wtryskiwacze mechaniczne) i dawek wtryskowych (wtryskiwacze Common Rail)
- montaż części i podzespołów wtryskiwacza z użyciem specjalistycznych narzędzi
- w razie potrzeby wymiana innych elementów wtryskiwacza, np. końcówki, króćca zasilającego itp. (koszt części dodatkowo płatny)
- test komputerowy po naprawie z wydrukiem wartości zadanych i rzeczywistych
W przypadku braku możliwości przywrócenia wszystkich parametrów pracy wtryskiwacza do zadanych wartości lub braku podjęcia dalszej próby naprawy udzielamy rabatu 50% na usługę weryfikacji.

Wtryskiwacze benzynowe, Common Rail Denso, Siemens, a także Common Rail Bosch piezoelektryczne(nr kat. 0 445 115 XXX, 0 445 116 XXX, 0 445 117 XXX) z racji braku technologii naprawy oraz części zamiennych przechodzą proces czyszczenia w połączeniu z testowaniem na urządzeniach firmy Zapp.

Pompowtryskiwacze przechodzą proces czyszczenia i testowania. Jeżeli po tych dwóch operacjach stwierdzimy ich nieprawidłową pracę odsyłamy je do serwisu zewnętrznego.



Copyright ©  by Paweł Janusz. All rights reserved.