|
|
|
Weryfikacja i naprawa (regeneracja) wtryskiwacza Common Rail Siemens VDO
( Ford, Mazda, Citroen, Peugeot 1.4 HDI/TDCi, Ford, Citroen, Peugeot, Volvo 2.0, VW, Audi, Skoda, Seat 1.6 TD)
|
Czyszczenie i testowanie wtryskiwacza Common Rail Siemens VDO
- czyszczenie zewnętrzne w myjce ultradźwiękowej z zabezpieczeniem przed kawitacją
- czyszczenie wewnętrzne wysokociśnieniowe z użyciem chemicznego detergentu z wysterowaniem wtryskiwacza usuwające ciężkie do usunięcia osady, które nadal rezydują wewnątrz wtryskiwacza
- pomiary parametrów elektrycznych wtryskiwacza
- test na urządzeniu Carbon Zapp CRU2i z elektronicznym pomiarem wagowym z wydrukiem wartości :
- test rozpylania wtryskiwacza
- test obwodu elektronicznego wtryskiwacza: rezystancja, indukcyjność
- test szczelności końcówki wtryskiwacza, szczelność zewnętrzna
- test ciśnienia otwarcia wtryskiwacza Common Rail przy podaniu sygnału wysterowującego
- kilkupunktowy test dawek wtryskowych i przelewów w pełnym zakresie obciążeń
- test czasu reakcji wtryskiwacza na jego wysterowanie oraz sprawdzenie zdolności wtryskiwacza do pracy z dużą częstotliwością.
|
|
|
|
| Wtryskiwacz sprawny spełniający wszystkie parametry |
|
|
| Wtryskiwacz niesprawny: (konieczna weryfikacja i naprawa) |
|
|
|
|
Weryfikacja i naprawa oraz regeneracja wtryskiwacza Common Rail Siemens VDO
- Weryfikacja podzespołów wtryskiwacza,
- Wymiana uszkodzonych części na nowe,
W przypadku braku dostępności nowych części zamiennych do niektórych wtryskiwaczy Siemens naprawa nie jest możliwa.
- Ponowny test końcowy na urządzeniu Carbon CRU 2i.
|
|
|
|
| Wtryskiwacz sprawny spełniający wszystkie parametry |
|
|
| Wtryskiwacz niesprawny: (brak możliwości naprawy) |
|
Zdjęcia przedstawiające niektóre z operacji podczas naprawy i regeneracji takiego wtryskiwacza
|
|
Copyright © by Paweł Janusz. All rights reserved. |
|