roku.           
O Firmie Warsztat wtryski Sklep
Weryfikacja i naprawa (regeneracja) wtryskiwacza Common Rail Delphi
(np. Ford Mondeo 2,0 i 2,2 TDCi, Focus 1,8 TDCi, Transit 2,0, 2,4 TDCi,
Renault 1,5 dCi, Dacia 1,5 dCi, Nissan 1,5 dCi itp., KIA 2,9, Ssang Yong)

Pierwszy etap weryfikacji i naprawy:
- demontaż wtryskiwacza na części i podzespoły wraz z optyczną weryfikacją uszkodzeń przy użyciu mikroskopu
- wstępna wycena naprawy
- na tym etapie kontaktujemy się z klientem

Drugi etap weryfikacji i naprawy
Uszkodzenia uniemożliwiające naprawę:
(wtryskiwacz zdemontowany na części)

- czyszczenie wszystkich elementów wtryskiwacza metodą ultradźwiękową
- uszczelnienie wewnętrzne poprzez wymianę oryginalnego zaworu Delphih
- montaż części i podzespołów wtryskiwacza z użyciem specjalistycznych narzędzi i technologii
- w razie potrzeby wymiana innych zużytych elementów wtryskiwacza (koszt części dodatkowo płatny)
- ewentualna regulacja odpowiednich dawek wtryskowych
- test komputerowy po naprawie z wydrukiem wartości zadanych i rzeczywistych na urządzeniu BOSCH EPS-200:
        - wysokociśnieniowy test szczelności z pomiarem przelewu bez wysterowania wtryskiwacza
        - pomiar dawki wtryskowej i przelewu przy pełnym obciążeniu
        - pomiar dawki wtryskowej na biegu jałowym
        - pomiar dawki pilotażowej
- dodatkowy test rozpylania i chrypienia wtryskiwacza na urządzeniu Diesel Tech ZAPP


     W razie uszkodzenia innych części np. końcówki wtryskiwacza, przekładki, grzybka itp. istnieje możliwość ich wymiany na nowe, oryginalne części. Koszt części każdorazowo uzgadniany jest z klientem. Ich wymiana odbywa się już bez dodatkowej opłaty.

Zdjęcia przedstawiające niektóre z operacji podczas naprawy i regeneracji takiego wtryskiwacza



Copyright ©  by Paweł Janusz. All rights reserved.